Podczas potwierdzania przejęcia odpadów, użytkownik ma możliwość wyboru pasującej Karty Ewidencji (KEO lub KEOK), do której zostanie dodany wpis. Program automatycznie wyszukuje odpowiednią Kartę Ewidencji i wyświetla jej dane.
Po kliknięciu przycisku „potwierdź” z wpisem do BDO KPO lub KPOK, zostanie on jednocześnie potwierdzony oraz dodany do wybranej Karty Ewidencji w zakładce „Przejęte”. Użytkownik ma także możliwość manualnego wyboru odpowiedniej karty. W przypadku braku wyboru KEO/KEOK, KPO/K zostanie potwierdzone bez dodawania wpisu do Ewidencji.
W raporcie niestandardowym istnieje możliwość weryfikacji, czy dodano wpisy na podstawie KPO/K do wszystkich wykonanych przyjęć.
Dzięki automatycznemu dopisywaniu wpisów przyjęć na podstawie KPO lub KPOK do Karty Ewidencji, oszczędza się czas i minimalizuje ryzyko błędów.
Chcesz poznać więcej szczegółów, umówmy się na prezentację on-line.
Napisz do nas na adres: zlecenia+48 535 800 579
easyripok.pl lub zadzwoń* Wszystkie pola wymagane